Ano tolik spokojených zákazníků má aktuálně Provident v Čechách a na Slovensku. Mnoho lidí vnímá Provident Financal jako okrajovou značku někde vzadu až za bankami, ale co se týče tržní kapitalizace a počtu zákazníků je před mnoha menšími bankami. K tomuto úspěchu silně napomáhá aktivní marketingová kampaň, která je dělána jak v printu, tak i online a koneckonců i zcela nepřehlédnutelnou formou v televizi. Ani sebelepší marketing by nebyl úspěšný jestliže by nešel v ruku v ruce s kvalitním produktem. A ten jednoznačně Provident Financal má. Samozřejmě je nutné se na jeho produkty dívat optikou nebankovního produktu. Ano, lze namítnout že banky nabízí menší úroky, ale také ne každému pújčí a rozhodně nepříjdou až za vámi domů.
Pro rok 2015 chystá Provident řadu novinek z niž nejvýznamnější je vstup do regitrů. Zatím není jasné jak se tento krok projeví v reálnem úvěrování, ale vzhledem k sílící konkurenci jako je například FairCredit nelze očekávat nějaké drakonické omezování úvěrů. Spíše je za tím cítit snaha o odfiltrování předlužených zájemců o půjčku. Společnost v Česku je momentálně největším nebankovním ústavem pro poskytování krátkodobých hotovostních půjček domácnostem. Na našem trhu působí více jak 17 let a má na 650 zaměstnanců a 3000 obchodních zástupců. Společnost mimo Český trh ještě obhospodařuje Maďarsko, Polsko, Rumunsko a Mexiko. V září 2014 vstoupila na trh v Bulharsku a v Litvě.
Firma je součástí mezinárodní finanční skupiny International Personal Finance obchodované od roku 1992 na londýnské burze.